joi, 2 decembrie 2010

METODA PROIECTELOR


Integrarea tehnologiei moderne
în procesul de predare-învățare-evaluare
centrat pe elev
 
 
Diferenţa dintre şcoală şi viaţă? În şcoală înveţi o lecţie, apoi dai un test. În viaţă, ai de dat un test care te învaţă o lecţie.”
  Tom Bodett

Vă invităm sa exersăm impreuna Metoda proiectelor care dezvoltă  abilităţile necesare secolului XXI:
       Responsabilitate
Capacitate de adaptare
   ☺ Creativitate
      ☺ Gândire critică şi sistemică
                    ☺ Abilităţi de comunicare şi de colaborare

 

Un comentariu:

  1. Multumesc tuturor colegilor pentru modul cum s-au implicat in derularea acestui curs.
    REFLECŢIE ASUPRA CURSULUI

    Acum că aţi terminat cursul, gândiţi-vă la ce aţi învăţat și cum aţi răspunde la întrebarea esenţială a cursului:

    Cum poate fi utilizată cel mai eficient tehnologia pentru a susţine și pentru a evalua achiziţiile elevilor?

    Reflectaţi asupra activităţilor, asupra competenţelor și abordărilor vizate în cadrul acestui modul si , în întregul curs, pe blog-ul personal. Reflectaţi asupra modului în care elementele centrale ale acestui modul v-au ajutat să planificaţi și să creaţi unitatea de învăţare.

    • Cum mă pot pregăti și cum pot facilita o prezentare eficientă?

    • Cum pot oferi feedback constructiv?

    Creaţi o înregistrare pe acest blog, în care să consemnaţi reflecţiile privind ceea ce aţi învăţat în cadrul cursului și modul în care vor fi influenţate practicile de predare și activitatea de învăţare a elevilor.

    Luaţi în considerare întrebări precum:

    • Care consideraţi că este cel mai valoros element al cursului?

    • Cum vă influenţează pregătirea primită practicile de predare?

    •Din tot ce aţi învăţat, ce anume credeţi că va avea cel mai mare impact asupra activităţilor de învăţare ale elevilor?
    Urez tuturor succes la evaluarea intermediara si la cea finala!!

    RăspundețiȘtergere